Co je u nás nového?
PUSTILI JSME NOVOU ZNAČKU NA TRH
Pro klienta S.M.A. jsme připravili kompletní strategii vstupu nového produktu na trh. Jedná se o vnitrofiremní software MySmartplace, který zjednoduší back office procesy v každé firmě a pomůže tak jejich majitelům ušetřit pracovní sílu i finanční prostředky.
TOČÍME VIDEA PRO WÜRTH
Poslední březnový den jsme se vydali ke klientovi do Nepřevázky poblíž Mladé Boleslavi. Možná už tušíte, která společnost zde má své sídlo a velký skladový areál. Je to společnost Würth, světový leader v oblasti montážní techniky.
BOOM INOVACÍ, KREATIVITY A NOVÝCH NÁSTROJŮ, ALE TAKÉ VELIKÉ NASAZENÍ
Naučili jsme se říkat, že žijeme v době nejistoty, nepředvídatelnosti, ale zároveň i nových očekávání. V čase velkých změn se rodí další příležitosti seberealizace, objevují se výzvy, které by před pár lety vypadaly jako science fiction.
LAFARGE CEMENT - NOVÝ KLIENT, KTERÉMU POMÁHÁME RŮST
Dá se budovat značka u komodity, jako je cement nebo malta?
DORLAND PROTI COVIDU?!
Na přelomu roku jsme se rozhodli zapojit do společné iniciativy Cesta ven. Cílem bylo v rekordně krátkém čase a bez nároku na honorář vytvořit strategický a kreativní koncept kampaně na podporu očkování proti Covidu.
HLEDÁME POSILU DO ONLINU
V Dorlandu máme volnou židli pro šikovného specialistu na online marketing/sociální sítě.
AGENTURY SPOLEČNĚ PROTI COVIDU
Někdy je potřeba vyhrnout rukávy a táhnout za jeden provaz. V době plné dezinformací a přešlapů se dobrovolníci ze dvou desítek reklamních agentur spojili a nyní vzniká komunikační strategie a kreativní kampaň, která bude informovat veřejnost o očkování proti covid-19.