DORLAND PROTI COVIDU?!
Každá agentura zasedla zvlášť se svým týmem, aby už za necelé 2 týdny prezentovala svůj koncept. Času nebylo mnoho, ale poprali jsme se s tím statečně.
Náš koncept je založený na věcech (nebo činnostech symbolizovaných věcmi), které se v době pandemie přestaly používat. Leží někde osamělé a vědí, že bez vakcinace svých majitelů je jejich osud zpečetěn.
Věci dělíme na ty, které chceme zpět: hospodu, sport, kulturu, školu, práci atd. a na ty, kterých se naopak chceme zbavit: rukavice, dezinfekci, roušky, zákaz vycházení, zavřené kadeřnictví atd. Všechny tyto věci necháme promluvit a necháme je připomenout svým majitelům, o co přišli a co naopak nepříjemného za to získali. Díky sérii klíčových vizuálů oslovíme širokou cílovou skupinu a koncept se dá jednoduše rozšiřovat a doplňovat dle aktuální pandemické situace.
Náš koncept nakonec vybrán k realizaci nebyl, ale i tak jsme rádi, že jsme mohli být součástí unikátního společného projektu na českém reklamním trhu. Vítězná kampaň je ke shlédnutí zde.
Který z našich konceptů se vám líbí nejvíc?