POJĎ S NÁMI NAKAFE!
Co je nAKAfe?
Jak už jsme zmínili, jedná se o projekt, přesněji den otevřených dveří předních marketingových agentur, které své brány otevřou pro své “návštěvníky z budoucnosti” - studenty, kteří by rádi v marketingovém oboru po škole pracovali, chtějí se dozvědět více, vyzkoušet si práci markeťáků a rádi se jim podívají přímo “přes rameno”.
Dozví se cenné informace a rady ohledně marketingu a můžou si třeba domluvit stáž v některé z agentur. Skvělá příležitost pro rozšíření kontaktů a navázání nových vztahů v mkt oboru.
Co jsme si pro vás připravili my v DORLANDu?
Interaktivní sci-fi hru díky které se budeš moci zapojit do procesu fiktivní reklamní kampaně v budoucnosti. V jednotlivých krocích a rozhodnutích, které v průběhu hry učiníš, ovlivníš výsledek kampaně. Na konci hry zjistíš, jak efektivní byla tvoje kampaň.
Představ si, že je rok 2046 a svět se zotavuje z katastrofální události známé jako "Vyschnutí" nebo "Zelená apokalypsa". Tato událost zničila většinu přírodního porostu a volně žijících živočichů na Zemi. Kdysi rozmanité ekosystémy ztratily původní podobu a nyní jsou jen mizivými stíny svého dřívějšího já. Planeta je holá a pustá. Lidstvo se snaží udržet v paměti poslední vzpomínky na svět před katastrofou a vrátit život na planetu Zemi.
Objev ztracené umění zahradničení s našimi jedinečnými zahradními záhony. Rozjasni svou duši i Zemi radostí z pěstování vlastní zeleně. Investuj do světlejší a zelenější budoucnosti pro sebe i své blízké. Společně můžeme uzdravit naši planetu, jedním zahradním záhonem za druhým.
Jaký je cíl?
Cílem kampaně je představit společnost AgainGreen, která se věnuje obnovování přírodního prostředí na Zemi prostřednictvím prodeje “zahradních záhonů” - travnatých a zemních koberců, které poskytují okno do minulosti a umožňují jednotlivcům zažít ztracené umění zahradničení.
Kampaň má poskytnout naději, vyvolat nostalgii a motivovat lidi při opětovném objevování radosti z péče o vlastní kousek země. Snahou společnosti je z peněz, které vydělá prodejem, přispět k obnově půdy na Zemi.
Jak budeš v této fiktivní kampani úspěšný?
Chceš to zkusit? Tak se připoj online nAKAfe 20.4. od 14:00!
👉https://nakafe.dorland.cz/👈
A večer přijď na party!
Během hry můžeš najít skryté logo Dorlandu. Bude schované v různých částech příběhu. Když najdeš všech 5 a přineseš screenshot, tak od 18.00 hodin bude na Future-party prvním 20 z vás předávat náš kreativní ředitel dárek z minulosti!
After-party po pořádně nabitém dni, na které nesmíš chybět, se koná v Loftu Bubny.
Budeme se na tebe těšit!
A je to tady! Každoroční projekt nAKAfe pro všechny studenty a mladé lidi, které zajímá marketing a reklama a svou budoucnost vidí právě tam!
Co je nAKAfe?
Jak už jsme zmínili, jedná se o projekt, přesněji den otevřených dveří předních marketingových agentur, které své brány otevřou pro své “návštěvníky z budoucnosti” - studenty, kteří by rádi v marketingovém oboru po škole pracovali, chtějí se dozvědět více, vyzkoušet si práci markeťáků a rádi se jim podívají přímo “přes rameno”.
Dozví se cenné informace a rady ohledně marketingu a můžou si třeba domluvit stáž v některé z agentur. Skvělá příležitost pro rozšíření kontaktů a navázání nových vztahů v mkt oboru.
Co jsme si pro vás připravili my v DORLANDu?
Interaktivní sci-fi hru díky které se budeš moci zapojit do procesu fiktivní reklamní kampaně v budoucnosti. V jednotlivých krocích a rozhodnutích, které v průběhu hry učiníš, ovlivníš výsledek kampaně. Na konci hry zjistíš, jak efektivní byla tvoje kampaň.
Představ si, že je rok 2046 a svět se zotavuje z katastrofální události známé jako "Vyschnutí" nebo "Zelená apokalypsa". Tato událost zničila většinu přírodního porostu a volně žijících živočichů na Zemi. Kdysi rozmanité ekosystémy ztratily původní podobu a nyní jsou jen mizivými stíny svého dřívějšího já. Planeta je holá a pustá. Lidstvo se snaží udržet v paměti poslední vzpomínky na svět před katastrofou a vrátit život na planetu Zemi.
Objev ztracené umění zahradničení s našimi jedinečnými zahradními záhony. Rozjasni svou duši i Zemi radostí z pěstování vlastní zeleně. Investuj do světlejší a zelenější budoucnosti pro sebe i své blízké. Společně můžeme uzdravit naši planetu, jedním zahradním záhonem za druhým.
Jaký je cíl?
Cílem kampaně je představit společnost AgainGreen, která se věnuje obnovování přírodního prostředí na Zemi prostřednictvím prodeje “zahradních záhonů” - travnatých a zemních koberců, které poskytují okno do minulosti a umožňují jednotlivcům zažít ztracené umění zahradničení.
Kampaň má poskytnout naději, vyvolat nostalgii a motivovat lidi při opětovném objevování radosti z péče o vlastní kousek země. Snahou společnosti je z peněz, které vydělá prodejem, přispět k obnově půdy na Zemi.
Jak budeš v této fiktivní kampani úspěšný?
Chceš to zkusit? Tak se připoj online nAKAfe 20.4. od 14:00!
👉https://nakafe.dorland.cz/👈
A večer přijď na party!
Během hry můžeš najít skryté logo Dorlandu. Bude schované v různých částech příběhu. Když najdeš všech 5 a přineseš screenshot, tak od 18.00 hodin bude na Future-party prvním 20 z vás předávat náš kreativní ředitel dárek z minulosti!
After-party po pořádně nabitém dni, na které nesmíš chybět, se koná v Loftu Bubny.
Budeme se na tebe těšit!
Projekt je pod taktovkou společnosti AKA
Spolek AKA, který tuto událost pořádá, je nejvýznamnějším subjektem v oblasti komerční a marketingové komunikace v Česku. Jeho cílem je podporovat odborníky na komunikaci v jejich práci a mimo jiné podporovat specializované vzdělávání a aktivity, které přispívají ke zvyšování profesionální úrovně v této oblasti.