OCENĚNÍ AKA: SRDCAŘEM ČESKÉ REKLAMY SE STALA NAŠE KOLEGYNĚ RENATA!
Co je ocenění Srdcař české reklamy?
Ocenění mohou obdržet zaměstnanci členských agentur bez ohledu na svou profesi, věk nebo pozici ve společnosti. Tato cena vznikla jako reakce na předčasné úmrtí bývalého ředitele agentury Wunderman, Karla Duchka, který byl v odborné komunitě uznáván právě pro ty vlastnosti, které každým srdcem zaplňují Českou reklamu.
Cena Srdcař české reklamy má nejen uctít památku Karla Duchka, ale současně vyjádřit, jaké hodnoty jsou pro obor cenné a vyzvednout jejich nositele.
Od samotného počátku
Zkušená, důsledná a pro každého klienta schopna udělat maximum, taková je Renata, která je s námi v Dorlandu od jeho založení. Takže kdo jiný, než právě ona 🙂
"V Dorlandu jsem od roku 1992, začínala jsem na pozici grafik. Později jsem se více a více začala věnovat klientům jako manažer zakázek. Spolupracovala jsem především na zakázkách z oblasti stavebnictví, ale i z jiných oborů. V průběhu času jsem se přeorientovala na přípravu veřejných zakázek, což v podstatě dělám do teď".
Ještě jednou GRATULUJEME a těšíme se, že v budoucnu se dalším Srdcařem stane další náš kolega!
www.dorland.cz